? ??????????????Love to Hate? ????? ?? ???Rating: 4.7 (49 Ratings)??113 Grabs Today. 14048 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Spatial Spots? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??109 Grabs Today. 5680 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Look to Th BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 11, 2009

no rest...

ok,las nite i slept about 1am, and i woke up dis morning about 6am..omg,tgh mimpi bez2 dh kena bgn..ok lah,then i siap2 utk go 2 ko-k class..im in pembangunan wanita club..huhu,trust me..bez sgt2 n enjoy dis club..2day we tried 2 make sandwich..haha..my group's sandwiches was really delicious! ahha~yummy! ok,then after da class, syafa follow me 2 my DPP (dewan penginapan pelajar)..im in dpp ***** while syafa dpp *****....haha,then around 1pm my parent come..oh yea, i got my new printer..canon pixma mp145..ok lah,thanx mum,,thanx dad..! not only da printer, they bought new clothes 4 me,2 blouse, 1 kemeja n 1 slack.. and they also brought rambutan,manggis n dokong..haha,,banyak gilerrr...then my roomates, zati n k.anis n syafa also help me pack da fruits,,letak lam plastik kck2 then wat sedekah amal jariah bg2 kt owg2 sekeliling..hahhhaaa~
ok, then i ask my dad utk join da program usahawan muda..n my dad was so sporting,he dont ask any question,,but just give me rm****..n once again,thanx dad..love u sooo muchhh!!!
huhu..ok,4 da 1st time i tried 2 promote da PUM 2 my fwen nadia n noi..diorg ni bdk sblah bilik aku..so,at 4pm, i bwak diorg g mall,,jumpa abg azuan (xtaw nma dia ni btul ke salah,lau salah sowi eh..)..ok, then he talked 2 them coz i still dont know how 2 talk..haha..after dat nadia cm interested lah but she will wait 4 da ptptn 1st..ok nadia,i understand..huhu~ but really hope dat u will join us asap..ok,2nite pun still da sesi berkenalan, but i xtaw nk g ngan sape..try 2 contact akak sem3 coz she also dpp ***** but she didnt pickup da phone..huaaaa~anyway,i want 2 go 2nite but xtaw nk g ngn sape..

0 comments: